Thursday, May 28, 2015


3.Kempen untuk Jawatan Timbalan Ketua Cabang pun bermula


Saya bersyukur kepada Allah kerana pencalonan saya bertanding ke jawatan tersebut mendapat sokongan padu dari seluruh jentera JKKK Pondok Upeh. Saudara Ali Bin Ismail, Azhar Bin Ismail, Che Ros, Che Meh, Pak Long Choq Kriu, Ustaz Shahrin, Idris Samad, Sulaiman Dahlan, Siadin, Bakri, Mi Badang, Rusdi, Azmi Ismail dan lain-lain individu yang pasti tidak mampu saya senaraikan semuanya, masing-masing memainkan peranan. Saya pasti bangga kerana sebagai bukan anak watan Balik Pulau dan Pondok Upeh, kepercayaan terhadap saya begitu tinggi. Terima kasih tidak terhingga!
Saya pasti tidak lupa tentang kesungguhan Che Ros beri komitmen untuk berkempen di Teluk Kumbar, Pulau Betong, Sungai Rusa, Teluk Bahang dan tempat-tempat lain untuk memastikan kemenangan saya. Saya tidak akan lupa apabila Che Ros dengan menaiki motosikal Honda EX5 Azmi Bin Ismail pergi berkempen ke tempat-tempat tersebut tanpa sebarang upah dari saya di waktu pagi, tengah hari dan petang. Terima kasih tidak terhingga. Semoga Allah membalas jasa-jasa anda semua sebab niat kita untuk bawa kebaikan untuk rakyat.

No comments:

Post a Comment